User Score
8.6

Universal acclaim- based on 2298 Ratings

User score distribution:
Buy Now
Buy on

Review this album

  1. Your Score
    0 out of 10
    Rate this:
    • 10
    • 9
    • 8
    • 7
    • 6
    • 5
    • 4
    • 3
    • 2
    • 1
    • 0
    • 0
  1. Submit
  2. Check Spelling
  1. Sep 21, 2015
    10
    Muito obrigado Metacritic por ter deletado todos os comentários de ódio gratuito e muito obrigado a todos que ajudaram a denunciar todos os comentários de ódio e maldade contra nosso Deus, assim nossa Rainha não ficará sabendo da maldade que fizeram com ela, não ficará triste por causa desses haters. Uma mulher que nunca fez mal a ninguém, não entendo o por quê esses haters fizeram umaMuito obrigado Metacritic por ter deletado todos os comentários de ódio gratuito e muito obrigado a todos que ajudaram a denunciar todos os comentários de ódio e maldade contra nosso Deus, assim nossa Rainha não ficará sabendo da maldade que fizeram com ela, não ficará triste por causa desses haters. Uma mulher que nunca fez mal a ninguém, não entendo o por quê esses haters fizeram uma maldade dessa, não entendo o por quê Lana possui haters, pois ela nunca precisou falar mal de ninguém pra chamar atenção, a única coisa que ela faz é fazer suas músicas com muito amor para os seus fãs, diferentes de outras que fica fazendo músicas com todo o seu ódio e maldade, influenciando seus fãs a perderem seu tempo fazendo uma barbaridade contra ela. Cada dia sinto mais orgulho de Deus, cada ano que se passa seus álbuns ficam melhores do que já são. Rainha indie que não precisa de charts e vendas, diferente de outras, rainha que só vive pelo seus fãs e suas músicas. Mais uma vez, muito obrigado metacritic e todos que denunciaram os reviews de ódio gratuito. Mais uma vez os fãs de Deus venceram nessa batalha contra o diabo, e depois dizem que Deus não existe, ele existe sim e é mulher e seu nome é Lana del Deus!!! Expand
  2. Sep 20, 2015
    10
    Verdadeira obra de arte, o verdadeiro ARTPOP, ou melhor, ARTINDIE, Lana como sempre surpreendendo seus fãs,cada dia mais diva e rainha.

    ATENÇÃO FÃS DA NOSSA DEUSA LANA DEL REY, POR FAVOR, DENUNCIE TODOS OS COMENTÁRIOS NEGATIVOS DE NOSSA RAINHA, SENÃO ELA PODE LER OS COMENTÁRIOS E FICAR MUITO TRISTE COM ISSO, ENTÃO VAMOS FAZER COM QUE ESSES COMENTÁRIOS DE ÓDIO GRATUITO NÃO CHEGUE NAS
    Verdadeira obra de arte, o verdadeiro ARTPOP, ou melhor, ARTINDIE, Lana como sempre surpreendendo seus fãs,cada dia mais diva e rainha.

    ATENÇÃO FÃS DA NOSSA DEUSA LANA DEL REY, POR FAVOR, DENUNCIE TODOS OS COMENTÁRIOS NEGATIVOS DE NOSSA RAINHA, SENÃO ELA PODE LER OS COMENTÁRIOS E FICAR MUITO TRISTE COM ISSO, ENTÃO VAMOS FAZER COM QUE ESSES COMENTÁRIOS DE ÓDIO GRATUITO NÃO CHEGUE NAS VISTAS DE NOSSA RAINHA.

    HATERS, MELHOREM, POR FAVOR!
    Expand
  3. Sep 18, 2015
    10
    I really loved Lana's Del Rey new album "Honeymoon". It has some influences from her last works but it's totally new for me. I'm really enjoying the album and my favorite tracks are "Art Deco", "Salvatore" OMG I LOVE THIS SONG SO MUCH, "The Blackest day" and "Music to Watch Boys to". Thank you Lana for this amazing album
  4. Sep 18, 2015
    10
    This album is the culmination of all her past works and sounds. It has elements from "Ultraviolence", "Born To Die", "Paradise" and "AKA". A solid effort, where the tracks flows nicely one into the other.
  5. Sep 18, 2015
    8
    This so fantastic.
    'Freak' 'Art Deco' are so incredible! Good Job Lana, it sound like 'Ultraviolence' and 'Born To Die'!
    This is a holy bible of Alternative.
  6. Sep 18, 2015
    10
    ME, YOU é decadente mesmo, viu?
    Armando ataque contra uma cantora e seu álbum?
    Que atitude madura. Inteligente. Consciente.
    Escória da internet é assim mesmo, arruma jeito de se aparecer, de conseguir 15min. de fama. Bora melhorá?
    WHAT'S GOOD, MEYOU?
  7. Sep 18, 2015
    10
    exquisite album from an exquisite artist. it is a magical a whimsical journey that may not appeal everyone.. lets say ... minaj, swift and ariana grande fans, for sure.. but lana doesnt need them to bring amazing music like this that is now delivering. woth the wait.
  8. Sep 18, 2015
    10
    Honeymoon is more than musics, it's an artistic project - a way of life. In this record, you can hear 'Born To Die', 'Paradise', 'Ultraviolence' and something new... Well done, mrs. Del Rey.
  9. Sep 18, 2015
    10
    Lana Del Rey apresenta mais um trabalho maravilhoso, um álbum cheio de conceito que resgata um pouco do passado e nos torna mais próximos do mundo sombrio no qual ela costuma andar. Muito mais do que inventar ou reinventar uma personagem já apresentada nos outros álbuns, Lana nos ajuda a reconhecer outras partes de nós mesmos, novas facetas e outras maneiras de traduzir o que sentimos,Lana Del Rey apresenta mais um trabalho maravilhoso, um álbum cheio de conceito que resgata um pouco do passado e nos torna mais próximos do mundo sombrio no qual ela costuma andar. Muito mais do que inventar ou reinventar uma personagem já apresentada nos outros álbuns, Lana nos ajuda a reconhecer outras partes de nós mesmos, novas facetas e outras maneiras de traduzir o que sentimos, novas melodias e hinos que nos definem. Parecido com uma trilha-sonora de um filme antigo, Lana nos apresenta um Honeymoon cheio de força, pesares e emoções; embora a melancolia nunca vá embora, ela é cantado e enaltecida de um jeito mais feliz, como se lembranças que um dia foram dolorosas, agora não passassem de boas lembranças que trazem um pouco de dor ao serem relembradas. Destaque para as faixas: THE BLACKESTDAY, que entoa um hino todo doloroso e sombrio, mas que exorciza a dor, ART DECO, que tem uma pegada toda sensual, 24, SALVATORE, HONEYMOON, TERRENCE LOVES YOU, com seu tributo a Bowie, e GOD KNOWS I TRIED. Mais um álbum maravilhoso da rainha alternativa. Expand
  10. Sep 18, 2015
    10
    Lana is now a consolidated artist, and has put everything she has in this album. I feel like it's a mixture between BTD and Ultraviolence, which were both amazing. I'm really glad she stayed true to herself, and made this amazing album. I'm already hitting the replay button like crazy in every single song. It really is a masterpiece.
  11. Sep 21, 2015
    10
    PÕE A CARA NO SOL AGORA LORDE!!!!

    Lana >>>>> abismo >>>>>>> família tradicional >>>>>>> racistas >>>>>>>>> Lorde

    Aceita gay, Lana é a artista do MILÊNIO, Honeymoon é o verdadeiro álbum do MILÊNIO, não tem como negar o talento da rainha.

    ORGULHO ETERNO DE SER LANAFÃ!!!
  12. Sep 18, 2015
    10
    Eu não esperava tanto desde album, eu confesso, mas ao ouvir God Knows I Tried, eu virei refém do album, tem toda aquela atmosfera de Born to Die, com influencias de Ultraviolence. Além de ter uma sonoridade agradável e variar os estilos musicais, tem letras muito bem elaboradas. É um dos melhores lançamentos de 2015! Loved it.
  13. Sep 18, 2015
    10
    Com Honeymoon, Lana nos faz perceber mais uma vez o verdadeiro sentido de se ouvir música: apreciação. No mercado atual, onde muitos se entregam apenas ao entretenimento, Lana vem mostrando em sua música o lado oposto dessa realidade, apresentando experiências pessoais e sua admiração por artes em letras e melodias, criando belas obras. Honeymoon não foge à regra, fazendo-nos sentir queCom Honeymoon, Lana nos faz perceber mais uma vez o verdadeiro sentido de se ouvir música: apreciação. No mercado atual, onde muitos se entregam apenas ao entretenimento, Lana vem mostrando em sua música o lado oposto dessa realidade, apresentando experiências pessoais e sua admiração por artes em letras e melodias, criando belas obras. Honeymoon não foge à regra, fazendo-nos sentir que estamos numa época passada ouvindo futuros clássicos. Relembrando seus últimos álbuns, ao ouvir o Honeymoon, conseguimos enxergar em Lana Del Rey um amadurecimento e progresso musical, novas inspirações e a continuidade e segurança em retratar da melhor maneira sua pessoalidade. Expand
  14. Sep 18, 2015
    10
    Esse álbum é maravilhoso! Depois de nos surpreender com o "Ultraviolence", a Lana vem com mais uma obra de arte chamada "Honeymoon". Não tão sombrio, não tão alegre. Ele é tão difícil de se descrever. Ele é uma mistura de todos os outros álbuns da Lana. "Art Deco" e "Freak" lembra bastante as músicas do Born To Die, enquanto "Swan Song" e "The Blackest Day" lembra as músicas doEsse álbum é maravilhoso! Depois de nos surpreender com o "Ultraviolence", a Lana vem com mais uma obra de arte chamada "Honeymoon". Não tão sombrio, não tão alegre. Ele é tão difícil de se descrever. Ele é uma mistura de todos os outros álbuns da Lana. "Art Deco" e "Freak" lembra bastante as músicas do Born To Die, enquanto "Swan Song" e "The Blackest Day" lembra as músicas do Ultraviolence. Mais um álbum que define o porque essa mulher é a rainha do Indie, voz única, álbuns perfeitos, eu não sei o que seria de mim se não existisse essa mulher! Expand
  15. Sep 18, 2015
    10
    One of the most fantastic and beautiful records I've ever listened to. Lana's vocals are on point as usual and the songs are amazing as well. For sure one of my favorite records.
  16. Sep 18, 2015
    10
    "Honeymoon" é um álbum magnífico, de qualidade indiscutível. Lana conseguiu fazer um álbum tão bom quantos os anteriores e acima de tudo manteve sua identidade. É um álbum gostoso de ouvir do começo ao fim, de músicas viciantes e maravilhosas. Destaque para "Terrence Loves You", "Art Deco" e "Salvatore", minhas preferidas.
  17. Sep 18, 2015
    10
    Maravilhoso, amei esse álbum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  18. Sep 18, 2015
    10
    This review contains spoilers, click expand to view. This is SO good! Lana is amazing, and Honeymoon is incredible! Freak, Art Deco, Religion, Salvatore, The Blackest Day, all this songs... this is music! Expand
  19. Sep 18, 2015
    10
    Lana has succeeded in creating another lush, melodramatic album that her fans know and love. It's a perfect mixture of "Born To Die" and "Ultraviolence" sounds while seamlessly creating a whole new different sound we haven't heard from her before. A few tracks take a few listens to really get into but other than that the flow of the album is stunning. Born To Die was easily my all timeLana has succeeded in creating another lush, melodramatic album that her fans know and love. It's a perfect mixture of "Born To Die" and "Ultraviolence" sounds while seamlessly creating a whole new different sound we haven't heard from her before. A few tracks take a few listens to really get into but other than that the flow of the album is stunning. Born To Die was easily my all time favorite of hers but this has me questioning that. Some stand out are "Salvatore", "Art Deco", and "The Blackest Day". Expand
  20. Sep 18, 2015
    10
    Lana conseguiu, nesse álbum, transformar em letra e melodia todos os sentimentos e toda a arte que ela carrega com ela. Mais uma vez, me surpreendeu com um CD ainda melhor que o anterior!
  21. Sep 18, 2015
    10
    Lana amazed me every time. When you put all her album to compare you will see that she has grown a lot in her musical style, her tunes and her technique. Honeymoon deserves a 10.
  22. Sep 18, 2015
    10
    Perfeito, Jesus voltou! Esse album é tiroteio, bala de prata no cu das inimigas.. Lana como sempre arrasando. Não esperava menos da minha rainha!!!!!!
  23. Sep 20, 2015
    10
    Lana sounded so great. That's awesome. She made a more indie pop album, with Born To Die, where the strangeness and secrets of his morbid lyrics flashed and took her to world fame. Lana remained epic in his EP Paradise, where she brought clearer letters, a sound even sportier or perhaps less strange. One of the most acclaimed albums of last year, and unjustly ignored by the Grammy Awards,Lana sounded so great. That's awesome. She made a more indie pop album, with Born To Die, where the strangeness and secrets of his morbid lyrics flashed and took her to world fame. Lana remained epic in his EP Paradise, where she brought clearer letters, a sound even sportier or perhaps less strange. One of the most acclaimed albums of last year, and unjustly ignored by the Grammy Awards, Ultraviolence, so it was his strong point. The lyrical content of this album is as if it had been written by one of the greatest poets of all time, is something incredible and incomparable. Until then, it was even questionable whether Del Rey could do something at the level of Ultraviolence, and perhaps, yes, as regards the lyrical content.

    But this album sounds very current, even retro, because the angelic voice and the delicacy as Lana sings the tracks, it's just amazing. Opening the album, Honeymoon, is one of the most worked-letter drive, and one of the most difficult to digest. Lana put it there to show their musical culture and to show the world who is not concerned with making an album for radios and night ballads. One of the highlights of this disc is the sophisticated vocal and well-crafted by the singer. It's like you're in the clouds, surrounded by angels who were there singing for you!In my opinion, the best tracks are Honeymoon, The Blackest Day, Freak, Terrence Loves You and Salvatore. For singles, Lana hit choosing High By The Beach and Music To Watch Boys To the future, the next could be Freak, The Blackest Day and Art Deco. Lana has a weight record, should know how to work with it to get good results either in sales or recognition.

    It's a great record yes, and I hope the Grammy not the boycott as he did Ultraviolence, which deserved much your nomination. We'll see ....
    Expand
  24. Sep 18, 2015
    10
    That's so amazing ... Melhor álbum da Lana assim so far. Estou muito feliz pelo projeto, tem musicas bem diferentes, da para ver uma reinvenção sonora, mesmo que leve, muito feliz.
  25. Sep 18, 2015
    10
    Honeymoon tem um pouco de Born to Die e um pouco do Ultraviolence. O som é, como sempre, épico e cinematográfico, às vezes até psicodélico. A voz de Lana, como de costume, é sussurrada, gemida e murmurada, e algumas vezes ecoa, indo de graves quase masculinos a um tom tão agudo e delicado que parece correr o risco de se quebrar. Ela impressiona, não pela potência vocal, mas pela delicadezaHoneymoon tem um pouco de Born to Die e um pouco do Ultraviolence. O som é, como sempre, épico e cinematográfico, às vezes até psicodélico. A voz de Lana, como de costume, é sussurrada, gemida e murmurada, e algumas vezes ecoa, indo de graves quase masculinos a um tom tão agudo e delicado que parece correr o risco de se quebrar. Ela impressiona, não pela potência vocal, mas pela delicadeza das melodias e pelos arranjos que tornam sua música única.
    Lana Del Rey não é, na verdade, uma popstar. Ao menos, não como as outras. Ela não sabe - ou não quer - fazer o jogo da mídia e da indústria. Na composição, é apegada e fiel demais aos seus sentimentos, escrevendo quase sempre sobre os mesmos assuntos, incapaz de fazer uma música sobre algo polêmico para chamar a atenção da mídia. Nos palcos, é intimista e insegura demais para se comportar como um robô programado para entreter grandes públicos. De um modo geral, é muito humana para ser apenas um produto a mais nas prateleiras da indústria da música.
    Expand
  26. Sep 18, 2015
    10
    Simplesmente magnífico e bem trabalhado. Lana conseguiu superar seus trabalhos anteriores com Honeymoon, trazendo algo novo, delicado, sombrio e agradável de se ouvir. Todas as faixas possuem letras e melodias quase beirando a perfeição, entregando ao público uma completa obra de arte. Depois desse novo disco da Lana, tenho certeza de que seu próximo trabalho será um tiro tão estrondosoSimplesmente magnífico e bem trabalhado. Lana conseguiu superar seus trabalhos anteriores com Honeymoon, trazendo algo novo, delicado, sombrio e agradável de se ouvir. Todas as faixas possuem letras e melodias quase beirando a perfeição, entregando ao público uma completa obra de arte. Depois desse novo disco da Lana, tenho certeza de que seu próximo trabalho será um tiro tão estrondoso quanto o Honeymoon, ou até melhor, quem sabe, cheio de hinos, do jeito que só a Sr. Del Rey sabe fazer. Expand
  27. Sep 18, 2015
    10
    Uma mulher maravilhosa, e apaixonante. Impossível não amá-la. É a única que sabe mesclar, linda e perfeitamente, a doçura com a melancolia. Mostra que não necessita viver na mídia para chegar onde muitas estão!
  28. Sep 18, 2015
    10
    Best album ever of Lana Del Rey! It's a perfect mixture of Born To Die and Ultraviolence. Personally, every song on the album is my favorite, but Honeymoon, Music To Watch Boys To and 24 are my most favorite songs!
  29. Sep 19, 2015
    10
    Honeymoon is amazing. She said that it was having Born to die 's vibe but I don't think so. It's just completely new. Honeymoon is much deeper than I expected. This album has shown that Lana is an incredible artist who never stop changing. Some people might think her music is boring because it's slow and "always the same" but trust me, her music is never the same. It changes in everyHoneymoon is amazing. She said that it was having Born to die 's vibe but I don't think so. It's just completely new. Honeymoon is much deeper than I expected. This album has shown that Lana is an incredible artist who never stop changing. Some people might think her music is boring because it's slow and "always the same" but trust me, her music is never the same. It changes in every albums. Amazing, Lana. Expand
  30. Sep 19, 2015
    10
    So I'm just going to say I'm tired of people saying all her albums sound the same when literally every album has it's own sound and own aesthetic. And I'm extremely tired of people saying her music is depressing just because it has a slower beat like do you actually read her lyrics??? Especially Honeymoon, considering most of the songs express happiness and love. And the people who alwaysSo I'm just going to say I'm tired of people saying all her albums sound the same when literally every album has it's own sound and own aesthetic. And I'm extremely tired of people saying her music is depressing just because it has a slower beat like do you actually read her lyrics??? Especially Honeymoon, considering most of the songs express happiness and love. And the people who always trash on Lana are the ones who stan those radio artists who release the same trashy upbeat lyrical mess every month because it's appealing. Lana is a lyrical and musical genius, staying true to her and not becoming an artist that bends to musical trends. Honeymoon is by far her best release where she truly finds happiness. An album that's diverse, experimenting with different beats and instruments.Combining elements from Born To Die and Ultraviolence effortlessly. She has truly matured as an artist and I'm so proud of her and all that's shes done. Oh and another thing where people say Lana influences youth to commit suicide is so false and a major headache. She has helped me and millions of other youth accept ourselves, love ourselves, inspiring us to follow our artistic dreams , and to live for the future. I'm sorry this was so long but I had to rant after hearing all this **** about Lana. I urge you to actually look at her lyrics and you truly see not all her songs sound the same and also sit down and listen to each individual album and you shall see how every album is different and unique. xx Expand
Metascore
78

Generally favorable reviews - based on 31 Critic Reviews

Critic score distribution:
  1. Positive: 25 out of 31
  2. Negative: 0 out of 31
  1. Uncut
    Oct 27, 2015
    80
    It's her first record that could be a classic rather than just name-checking a bunch of them. [Dec 2015, p.70]
  2. Q Magazine
    Oct 27, 2015
    60
    At 65-plus minutes' duration, Honeymoon's submarine/somnambulant vibe does rather overstay its welcome. [Dec 2015, p.115]
  3. Oct 21, 2015
    70
    No matter her self-presentation, her grip, the music is relentlessly Sad--and exhausting in its sadness.